Top 5 Wednesday - Top 5 Most Hated Character Names

Nemrég találtam youtube-on ezt a kis book tag szerűséget, amely a Top 5 Wednesday nevet viseli. Már ebből is ki lehet következtetni, hogy ez egy top 5 listát takar valamilyen könyvekkel kapcsolatos témában, és minden szerdán aktuális. Első körben nevekről lesz szó, méghozzá azokról, amelyeket olvasmányaim során a legjobban utáltam. Megpróbáltam nagyjából tényleg úgy összeszedni ezeket, hogy valóban azok kerüljenek fel a listámra, amelyeket a legjobban utálok, de persze nem emlékezhetek mindenkire. :)

A sorrenddel visszafele haladok, így az ötödikkel kezdek, akinek a neve talán a  legkevésbé idegesített. :D

5. Izzy (Isabelle Lightwood) A Végzet Ereklyéi sorozatból (Cassandra Clare)
Már maga az Isabelle sem tartozik a kedvenc neveim közé, de ezt a becézést meg kifejezetten borzalmasnak és idegesítőnek tartom. Izzy. Blöeh.

4. Eli a Hívj be! c. könyvből (John Ajvide Lindqvist - azta, sikerült leírnom)
Nem tudom, mi bajom ezzel a névvel, egyszerűen csak nem szeretem a hangzását. Na mindegy.

3. Bella Swan az Alkonyatból (Stephenie Meyer)
Az én fejemben ez a Bella Swan név totál idétlenül hangzik. Felidéződik bennem egy tehén (Bella), meg aztán még egy hattyú is, meg amúgy is, olyan... Áh, nem is tudom, milyen. Bella... 

4. Krajcáros (avagy Pennywise) az Az könyvekben (Stephen King)
Nem tudom elfogadni. :D Számomra a Krajcáros inkább kocsma... :)))

5. éééés dobpergés... Katniss Everdeen Az éhezők viadala sorozatból (Suzanne Collins)
Igazából nemcsak az ő nevével van bajom ebben a sorozatban, hanem sok más emberével is (pl. Primrose)... De mindig olyan buta névnek tartottam, olyan bugyuta hangzása van szerintem, és kicsit ezzel le is húzza a szereplőt a fejemben. Bocs, Katniss.

Nos, ennyi lett volna az első Top 5 Wednesday. Akinek tetszik, nyugodtan csinálja meg, én imádok listákat gyártani. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról