Liebster Award

Nagy meglepetésemre a minap molyon kaptam egy díjat az Enchanted by Pages blog kedves szerkesztőjétől, akinek ezúton is köszönöm szépen még egyszer. :D Komolyan nem számítottam rá, hogy bárki is gondol rám, szóval igazán nagy megtiszteltetésnek érzem. :) Tehát lentebb olvashatjátok a válaszaimat, 11 dolgot magamról, és a 11 kérdést, amelyet a 11 kiválasztottnak meg kell válaszolnia. A legnehezebb része a jelöltjeim kiválasztása volt... De csak sikerült. :)






Szabályok:

- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!
- A feladónak nem küldheted vissza :P

Magamról:
1. Nem szeretem a bacont. Amikor ezt közlöm, tömeghisztéria szokott kitörni.
2. Szoktam mangákat fordítani, elég sok projektem van (pl. Shinsekai Yori, The Breaker, Nozomi to Kimio).
3. Kedvenc színem a zöld, de már nem tudom miért.
4. Az antikváriumok után az egyik kedvenc helyem a papírírószerbolt. Imádom a füzeteket, tollakat, filceket, ceruzákat, mappákat... Mindent. Csak pénzem nincs rendesen bevásárolni. :D
5. Imádom a kockás ingeket.
6. Nem tudok főzni, de rengetegszer nézek főzőműsorokat és olvasok recepteket, fejben pedig gyűjtöm a finom kajákat, amiket majd meg fogok csinálni... egyszer.
7. Van egy plüssrókám, akit (ha jól emlékszem) Edward Cullen Lipót Patrick Swayze-nek hívnak. Szülinapom óta lakik velem, a nevet pedig nem én adtam neki... :D
8. Szörnyen sokat tudok bénázni, mindig jól szórakozok magamon. Leöntöm magam, nekimegyek az ajtónak, leesek az ágyról...
9. Paranoiás vagyok, a fürdőszoba ajtaja pl. befele nyílik, és amikor bemegyek, mindig benézek utána az ajtó mögé, hogy nincs-e ott valaki, még ha teljesen egyedül is vagyok itthon.
10. Viszonylag sokat álmodok, vagyis inkább azt mondanám, hogy sokszor emlékszem az álmaimra, és nagyon beteg dolgok vannak bennük. Múltkor pl. Voldemortnak volt orra. :D
11. Lusta és rendetlen vagyok... Még szerencse, hogy kevés helyet foglalok...

Válaszaim:
1. Mit választanál – egy jó bulit, vagy egy nyugodt, csendes hétvégét?
Hát, ööööö... Vérbeli molyként ezen el sem kellene gondolkodnom... De attól függ. Lehet, hogy egy jó bulit, mert amúgy a hétvégéim általában nyugodtak, még ha csendesnek nem is mondhatóak. :D
2. Gyűjtesz-e valamit, és ha igen, mit?
A könyveket. Régebben próbálkoztam bélyeggel, szalvétával, de... Hiába gyűjtöttem, nem érdekelt.
3. Melyik a kedvenc gyümölcsöd?
A meggy. Eredetileg azért lett ez a kedvenc, mert azt hittem, hogy ebben sosincsenek kukacok, de tavaly nyáron sajnos összeomlott ez a tévhitem... :D
4. Hogy szereted leginkább a palacsintát?
"Üresen", vagy nem tudom, hogy mondják. :D Meg kakaóval.
5. Milyen idegen nyelv(ek)en beszélsz?
Ó, hát... :D Anglisztikás vagyok, így az angol az, amin úgy igazán. Gimiben olaszt tanultam, elvileg öt évig, de igazából csak másfél évig, és most nyelvvizsgáznom kellene belőle, de hogy... Emellett tanultam már latint, spanyolt, lengyelt, japánt, perzsát, finnt... Azt hiszem, ennyi. :D
6. Energiaital vagy kávé?
Az ízét mindkettőnek szeretem, de csak a kávé tud felpörgetni, szóval inkább azt szoktam inni.
7. Milyen színű a hajad?
Haha, hát ez jó kérdés. Az alapszíne az a tipikus "seszínű", az a szürkés világosbarna, de azt nem bírom elviselni magamon, ezért évek óta festem a hajam. Jelenleg hivatalosan bordóvörös árnyalatú, de én inkább lilás-rózsaszínes-vörösesnek írnám le. De jövő hónaptól ismét fekete leszek. :3
8. Ha egy könyvszereplő bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
Mondjuk Luna Lovegood, vagy igazából bármelyik kis jelentéktelen mellékszereplő szívesen lennék, csak hadd járjak a Roxfortba. :D
9. Hány könyvet birtokolsz?
Ööö... A lakásban minden könyvről én gondoskodom, szóval lényegében a tulajdonomnak tekinthetem őket, és az több mint 1000... De megszámolom azokat, amiket ténylegesen én vettem/kaptam. (...) Hirtelen 116-ot számoltam, szóval... Olyan 120 körül. De jó. :D
10. Melyik a kedvenc évszakod?
Nyár! Nagyon fázós vagyok, szóval ilyenkor érzem jól magam, és suli sincs, van idő olvasásra.
11. Milyen ételt tudsz a legfinomabban elkészíteni?
Hát, izé... :D A currys csirke ízesítésű instant levest. Khm. :D De amúgy a tojássali is egész jól megy már, nem is rossz ötlet...

Kérdéseim:
1. Van kedvenc booktubered?
2. Melyik könyves világba csöppennél bele szívesen?
3. Van valamilyen rendszered, ami alapján sorba rakod a könyveidet a polcodon?
4. Szereted a sört?
5. Hol laknál legszívesebben?
6. Mi a kedvenc tulajdonságod önmagadban?
7. Mit nézel meg legelőször másokon?
8. Milyen mesebeli lényt tartanál szívesen otthon (pl. sárkány, házimanó stb.)?
9. Szerinted elég időt töltesz olvasással?
10. Érezted már úgy olvasás közben, mintha az adott szereplőt rólad mintázták volna?
11. Mire vágysz most a világon a legjobban?

Nektek küldöm:
1. Lapozz

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról