Top 5 Wednesday - Favourite Book Covers

Naaagyon sok gyönyörű könyvborító létezik, és nehéz lenne az összes létező könyv közül, amit ismerek, csupán ötöt kiválasztani erre a listára, ezért most csak azok közül választottam, amelyek az enyémek. Lássuk!


5. Michael Scott: Az alkímista - A halhatatlan Nicholas Flamel titka

Ez tipikusan az a helyzet, hogy ne a borítójáról ítéld a könyvet... Megláttam, nagyon tetszett, érdekesnek tűnt, szóval megvettem. Tanulságos volt. Elkezdtem olvasni, éééés... Borzasztó volt. Legalábbis számomra. A feléig jutottam el maximum, azután leraktam, és azt mondtam, kösz, nem kérek többet. Sajnáltam, mert a borítója tényleg egész jó lett... Aztán végül elajándékoztam valakinek, aki azóta boldog tulajdonos, és neki a történet is tetszik. Lehet, hogy velem van a baj.





4. Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Volt egyszer egy könyvkuponom az Ulpiusba, és el kellett költenem. Épp nem volt azonban olyan könyv, amelyet igazán szerettem volna, na meg túl sok pénzem se, ezért úgy döntöttem, egy klasszikust biztos nem fogok megbánni. Így lett az enyém a Büszkeség és balítélet, ez az Ulpiuszos kiadás. Tetszik, hogy fehér az egész, és rajta azzal a nagyon szép betűtípussal van a cím, a gerincén is, és még csillog is, bizony, ez a képen nem látszik. Az egész olyan kis egyszerű meg minden, jól mutat a polcomon, már csak el kellene valamikor olvasnom.







3. J. R. R. Tolkien: A hobbit

Bár A Gyűrűk Ura köteteim nem ebben a kiadásban vannak meg, hanem a fehér gerincűben, amelyeknek az elején azok a szép képek vannak, A hobbitból mindenképpen erre az egyszerű, fekete, keménytáblás változatra pályáztam, és sikerült is megszereznem. Szívem csücske ez a könyv, nagyon jól esik simogatni, nézegetni, na meg persze olvasgatni is. Még ha egy picit drágább is volt, mint mondjuk a filmes borítós, megérte, nagyon jól mutat a polcomon.








2. Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár...

Bevallom, ennél az egynél csalok egy kicsit, mert nekem nem ezzel a borítóval van meg (sajnos), hanem a másik fajtával, amin a leányzó van. Pedig milyen jó lenne... Nem is igazán tudok mit hozzáfűzni. Szép.











1. Laini Taylor: Füst és Csont leánya

Bizooony. Rögtön megfogott ez a borító, és bár a történetben kicsit csalódnom kellett, a külsejét még mindig imádom. Nagyon jók ezek a kontrasztok, ráadásul a kék tollas maszk kiemelkedik, mert az fényes,a  többi rész meg matt(szerű). És van rajta védőborítás is, nem is tudom, mi szokott annak a neve lenni. Plusz az egész könyv olyan kis behemót, úgy értem, nem vastagságra, hanem magasságra, a polcomon csak a legfelső sorba tudom rakni, mert a többi helyre nem fér be. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról