Ultimate Harry Potter Tag

Ezúttal egy izgalmas Harry Potter taggel jöttem, amit itt találtam. Összesen 30 kérdésből áll, amelyek öt kategóriára vannak osztva. Azért is aktuális most ez, mert hétvégén brutális Harry Potter maratont tartottunk, és most nagyon friss (és megrázó) még az élmény. Na meg, a Harry Potter mindig aktuális. Always.

ÁLTALÁNOS
1. Kedvenc könyv?
A Főnix Rendje. Imádom, ahogy Harry hisztizik és dühös és szenved ésésés Sirius...
2. Legkevésbé kedvenc könyv?
A Titkok Kamrája. Igazából semmi baj nincs ezzel a kötettel, de valahogy mégis fura érzésem van, amikor rágondolok, és nem jó értelemben vett fura, nem tudom, miért.
3. Kedvenc film?
Jelenleg a Félvér Herceg. Csak most hétvégén tűnt fel, hogy annak ellenére, hogy a történet egyre sötétebb és komorabb és szomorúbb, ebben a filmben annyi humor van, hogy végignevettük szinte. Olyan röhejes párbeszédek hangzanak el benne, hogy hinni se mertem a fülemnek.
4. Legkevésbé kedvenc film?
Talán a Tűz Serlege. Unalmas volt, meg Cedric és csócseng, blöe.
5. Kedvenc idézet?
Hááát... Őszintén szólva ilyen nem nagyon van, ittam minden szereplő szavát, úgyhogy a legjelentéktelenebb mondatra is mondhatnám, hogy a kedvencem. De mondjuk legyen az a rész, amikor Harry a csókélményét beszéli meg Ronnal és Hermionéval, és Hermione szerint Ron egy teáskanál érzelmi szintjén van. Rólam is ezt mondják néha.


SZEREPLŐK
6. Kedvenc Weasley?
Most, hogy újranéztem minden részt, azok alapján Ron. Sose szerettem különösebben, de annyira vicces és annyira nevetséges fejeket vág, hogy egyszerűen megszerettem. Meg amúgy néha olyan kis gyakorlatias, pl. amikor megkérdőjelezi a többiek ötleteit, döntéseit (követni a pókokat éjszaka a Tiltott Rengetegbe?!).
7. Kedvenc női szereplő?
Luuunaaa! Meg kell magyaráznom?
8. Kedvenc gonosztevő?
Én imádom Voldemortot, nagyon érdekes a háttértörténete, meg minden.
9. Kedvenc férfi szereplő?
Na, ez nehéz. Piton, mert iszonyat jó karakter; Sirius, mert hogy nem lehet szeretni Siriust?!
10. Kedvenc tanár?
McGalagony! Az a nő zseniális, és nagyon erős, lassan ő lesz a példaképem.


MELYIKET VÁLASZTANÁD?
11. A, Megmosnád Piton haját, vagy B, egy napig Lockhart hencegését hallgatnád?
Megmosnám Piton haját. :3 Imádom Pitont, nem is kérdés.  
12. A, Egy lelkes Bellatrix-szal, vagy B, egy dühös Mollyval párbajoznál?
Huh, az anyák veszélyesek, úgyhogy inkább választanám Bellatrixot. Amúgy is bírom azt a nőt.
13. A, A Roxfort Expresszel vagy B, repülő autóval utaznál a Roxfortba?
Vonatoznék, és ismerkednék a vonaton a többi varázslótanonccal, milyen jó is lenne.
14. A, Megcsókolnád Voldemortot, vagy B, megfürdetnéd Umbridge-ot?
Egyértelműen megcsókolnám Voldemortot, még ha bele is halnék.
15. A, Hippogriffen vagy B, Tűzvillámon repülnél?
Szerintem én nem nagyon repülnék igazából egyiken se, de legyen mondjuk Hippogriff (az nagyobb).


FILMADAPTÁCIÓK
16. Van olyan szereplő, akivel kapcsolatban mást éreztél a filmben, mint a könyvben?
Csócsenget a filmben még jobban utáltam, mint a könyvben, de amúgy nem tudom, nem jut eszembe egy ilyen szereplő sem. Vagyis... Nekem a filmben Hagrid sokkal kisebbnek tűnik, mint ahogy a könyvben le van írva.
17. Van olyan film, ami jobban tetszett a könyvnél?
Nincs, a Harry Potter esetében nem lehet ilyen jelenségről beszélni. :D
18. Richard Harrist vagy Michael Gambont szeretted jobban Dumbledore-ként?
Amíg nem olvastam anno az újságban, hogy egyikük meghalt, észre se vettem a váltást, szóval igazán nem tudok különbséget tenni közöttük, nekem mindegy.
19. Mi az a dolog (személy, esemény), ami a legjobban idegesített, hogy a filmből kimaradt?
Több Voldemort-emléket akartam például.
20. Ha újraforgathatnád az egyik részt, melyik lenne az?
A Tűz Serlege, mert azt nagyon untam, bár sokan meg a Főnix Rendjére panaszkodnak, szóval valamelyiket a kettő közül.


ROXFORT
21. Mit súgtak az ösztöneid, melyik házba kerülnél?
Mikor milyen korszakomat éltem... Sokáig azt hittem, hogy a Mardekárba kerülnék, aztán volt, amikor mást láttam reálisnak, és akkoriban inkább Hollóhátot mondtam.
22. Melyik házba kerültél ténylegesen Pottermore-on (vagy más online Teszlek Süveg tesztben)?
Hollóhát. :)
23. Melyik óra lenne a kedvenced?
Senkinél se népszerű, de engem a mágiatörténet érdekel legjobban (csak gondoljatok bele!).
24. Szerinted melyik varázsigét lenne a leghasznosabb megtanulni?
Hát az Imperius átkot. :D Egyébként nem tudom, ez még sosem jutott eszembe, de talán a lumos jönne leginkább jól, vagy még inkább az, amivel Hermione megnöveli a táskája méretét.
25. Mit gondolsz, melyik szereplővel lennétek azonnal legjobb barátok a Roxfortban?
Neville-lel és Lunával! Imádom a kívülállókat, kicsit én is az vagyok, és szerintem nagyon érdekes emberek.


VEGYES
26. Ha tiéd lehetne az egyik a Halál Ereklyéi közül, melyiket szeretnéd?
Ehh, a pálcát. Úgy fájt a szívem, amikor Harry kettétörte és elhajította.
27. Van bármi a könyvekben, amit megváltoztatnál? Lehet ez szereplő, esemény, akármi.
Ne haljon meg Sirius. :(
28. A kedvenc Tekergőd?
Siriuson kívül Lupin. Olyan megnyugtató természete van.
29. Ha vissza tudnád hozni az egyik szereplőt az életbe, melyik lenne az?
Voldemort, hogy folytatódhasson Harry története. :DDD Amúgy erre elég sok variáció van. Visszahoznám pl. Harry apját, mert kíváncsi vagyok, hogy tényleg akkora seggfej-e, amekkorának tűnik.
30. A Halál Ereklyéi vagy Horcruxok?
A Halál Ereklyéi. Nem akarok tovább élni, mint kellene, és amúgy is túl macerás lenne horcruxokat gyártani.


Ennyi lett volna ez a tag; ha tetszett, akkor csináljátok meg nyugodtan ti is, kíváncsi lennék a válaszaitokra.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról