Egy kis ez-az


Feltűnt, hogy az utóbbi időben többen is feliratkoztatok, illetve még kommentek is születnek egy-egy posztomhoz, amit nagyon szépen köszönök. Gondoltam, ebből az alkalomból írok egy kis összefoglalót, hogy mi is a helyzet mostanában, és mi lesz a helyzet a jövőben.
Nos, mint azt oldalt láthatjátok is, elég sok könyvkritikával vagyok adósotok. Van, amit még tavaly újévkor olvastam el, van, amit nyáron, van, amit csak múlt hónapban, meg két másik könyvvel is végezni fogok a napokban. Szerintem a következő könyv, amiről írni fogok, a Csontszüret lesz, mert az amúgy is Könyvmoly Párbajos könyv, aztán meg a Trainspottingról (juj, de jó, telerakhatom a posztot filmes képekkel =D), de majd meglátom, mihez lesz éppen kedvem.



Ha már a Párbaj szóba került, eddig két könyvet olvastam el a listámról: A sonkádi Egyed gazdát, amiről már írtam is, és a Csontszüretet; ezeken kívül épp folyamatban van a Tóparti kísértetek (ami egyébként olyan nagyon jóóó). Már a Fekete gyémántokat is elkezdtem, csak az most félre van téve a túl sok dolgom miatt. Legközelebb valószínűleg ezt folytatom majd, utána meg lehet a Büszkeség és balítélet lesz a következő, mert mostanában nagyon vonz az a könyv.


A Könyvtár Projektről: nagyon jó ötlet volt, ennek köszönhetően megismerkedtem a Partials sorozattal (tényleg, a második részről írtam már?!), olvastam Bridget Jones naplóját, Trónok harcát, meg amikor arra járok, mindig leülök egy-két órára (főleg, amikor besüt a nap, márpedig ilyen alkalom egyre több lesz - imádlak, tavasz!), és elolvasok egy Watchmen kötetet, úgyhogy ezt is nemsokára (várhatóan jövő héten :D) befejezem. Érdekes amúgy, hogy a Központi Könyvtárban SOHA nincs bent a második Percy Jackson kötet; esküszöm, hónapok óta nézegetem, hogy hátha most lecsaphatok rá, de mindig kölcsönözve van (ami egyébként jó ízlésre vall, szóval semmi gond :D). Mondjuk a kisebb könyvtárakban elvileg bent van, szóval majd egyszer felkerekedek, és megkeresem.


Egyébként nekem most blogolás helyett a szakdogámat kellene írnom, de hiába, nem szabad erőltetni semmit, mindent a maga idejében. Ha végeztem vele, valószínűleg írok majd a The Bell Jarról és az It's Kind of a Funny Storyról, ha még nem tettem, mert ezek részét képezik a szakdogámnak, úgyhogy legalább felelevenítem majd őket.
Ezzel kapcsolatosan eszembe jutott, hogy én pár hete csináltam egy Twitter oldalacskát a blognak (nekem), mert zavart, hogy olvasás után csomó gondolatom, észrevételem elveszett, mert sehova sem rögzítettem őket. Így aztán jött a Twitter gondolata, és azóta már írogattam is egy-két könyvvel kapcsolatban, csak eddig azon vacilláltam, hogy biztosan kitegyem-e ide a blogra, mert, bár igyekszem kerülni az ilyesmit, de lehet, hogy véletlenül szétspoilerezném a könyveket. Mindenesetre kiteszem, aztán majd szóltok, ha probléma.


Nagyon népszerűek az oldalon a különféle tagek, főleg, mióta csatlakoztam a Kis Könyves Bloggerekhez, és az egyes tagek alatt linkelve van a csoport többi tagja is. Szerintem ez egy tök jó dolog, izgalmasabb így, csoportosan tagelni. Persze emellett önállóan is csinálgatok ezt-azt, legutóbb pl. a Harry Pottereset, ami úgy látom, népszerű köztetek, meg igazából hónapokkal ezelőtt megcsináltam már még egyet, amihez fényképezgettem meg minden, csak még a bejegyzést voltam nagyon lusta összehozni (pedig milyen régóta meg akartam már csinálni azt a taget...). Ezeken kívül a Top 5 Wednesday dolgot is szívesen feleleveníteném, csak... lusta vagyok.


Hm, mi van még? Könyveket nem nagyon vásároltam mostanában, mert le vagyok égve, enyhén szólva. Még tavaly novemberben rendeltem egy hatalmas adag könyvet a Könyvudvartól, de heteken át vártam rá, és semmi hír. Végül december elején már írtam a Postának és a Könyvudvarnak is, hogy helló, mi van már, aztán egy-két hét után kiderült, hogy a csomagom elkeveredett a Postán, és ezért nem érkezett még meg (kb. az első könyvrendelésem volt életemben, nem valami jó kezdet :D). A Könyvudvarnál viszont nagyon készségesek és rendesek voltak: újra összeállították a csomagom, és újra kiküldték. Most sem volt zökkenőmentes a megérkezés, mert csomagautomatába kértem a csomagot, de valamiért nem lehetett belehelyezni, így hívtak (december 23-án), hogy hova hozhatják ki nekem a csomagot. Így aztán karácsony napján, december 24-én meghozta végre délelőtt a futár a sok-sok könyvet; olyan volt, mintha saját magamnak vettem volna karácsonyi ajándékokat.


További kellemes márciust mindenkinek, és köszönöm, hogy itt vagytok! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról