The Chocolate Book Tag

Csoki, csoki, csoki! Imádom a csokit, úgyhogy amikor rábukkantam erre a book tagre, úgy éreztem, muszáj megcsinálnom. Lássuk!



Étcsokoládé - egy könyv, amely valamilyen sötét témáról szól

Sylvia Plath: The Bell Jar
Ez a könyv egy átlagos lányról szól, aki szépen fokozatosan belecsúszik a depresszióba. Láthatjuk, hogy hogyan kerül egyre mélyebbre és mélyebbre, holott látszólag boldognak kellene lennie az élete miatt. Imádom ezt a könyvet, olyan, mintha az írónő rólam írta volna. Majd egyszer hozok is erről egy kis irományt.

Fehér csokoládé - egy könnyed, humoros olvasmány
Isaac Marion: Eleven testek
Nehéz volt ilyen könyvet találnom, mert általában a szomorú, lehúzó könyvekért vagyok odáig... :D De ez a könnyedebb olvasmányaim közé tartozik, és abszolút imádtam a humorát. Ritka, hogy hangosan elkezdek nevetni egy könyvön, főleg nem kb. öt oldal után... :) Aki nem tudja, az Eleven testek egy posztapokaliptikus világban játszódik, ahol az emberek nagy része zombivá vált, és akad néhány túlélő, akik zárt kis közösségeket alkotva próbálnak élni. Egy napon azonban egy zombi találkozik egy lánnyal, és beleszeret. Hoppá.

Tejcsokoládé - egy könyv, amely körül hatalmas a felhajtás, és nagyon szeretnéd elolvasni
George R. R. Martin: Trónok harca
Igazság szerint az egész sorozatot el akarom olvasni, és el is kezdtem már, de szerintem elég, ha ezt az egy könyvet írom. :D Több mint egy éve tervezgetem már, hogy átrágom magam az eddig megjelent részeken, mert gyönyörű szép nagy könyvek ezek, meg a sorozat amúgy is a szívem csücske, de valahogy mindig abba kell hagynom néhány fejezet után más elfoglaltságok miatt, és úgy érzem, sosem fogok a végére érni...

Karamellel töltött csoki - egy könyv, amitől elérzékenyültél, miközben olvastad
Cecelia Ahern: Ui.: Szeretlek
Elérzékenyülés alatt itt a "gooey" szót kellene érteni, tehát hogy ilyen csöpögős, mittudoménmilyen lettél a történtektől. :D Erről nekem egyből a romantikus könyvek jutnak eszembe, de mivel olyat nem nagyon olvasok, sok választásom nem volt. Ebben a könyvben a főszereplő nő szerelme meghal, de hátrahagy különböző üzeneteket meg mindeneket, amik végül ismét elvezetik a nőt a Boldogsághoz. Nem tudom, mit mondhatnék, szeretem ezt a könyvet. :)

Ostya nélküli Kit Kat - egy meglepő könyv
Edith Wharton: The Age of Innocence
Ezt az egyik órámra kell elolvasnom, amelynek témája a feminizmus. Elkezdtem olvasni, és három fejezet után azt mondtam, hogy te jó isten, ez a könyv borzalmas. Egyszerűen fogalmam sem volt, mit olvastam. Elkezdtem egy mondatot, és mire a végére értem, elfelejtettem, mi volt az elején, és így értelmét vesztette az egész. Azt mondtam magamban, hogy ha ez így fog menni még 100 oldal után is, hát én képtelen leszek végigolvasni ezt a szörnyűséget. Aztán hirtelen elkezdtek dolgok történni, aprócska, meg nagyobb dolgok is, és aznap este úgy feküdtem le, hogy azon agyaltam, vajon mi fog történni, és elaludni is alig bírtam. A könyv amúgy az 1870-es években játszódik Amerikában, és egyre bonyolódó szerelmi szálak vannak benne. Még én sem tudom, mi lesz a vége, de már nincs sok hátra.

Snickers - egy könyv, amiért megőrülsz
Stephen King: A rémkoppantók
Nem bírtam letenni, amikor anno olvastam, az egyik kedvencem Kingtől, meg úgy általánosságban is. Ufós, izgalmas, furcsa, nem is tudom, hogyan lehetne legjobban jellemezni. Imádtam. Újra el kellene olvasni...

Forró csoki - egy könyv, amit akkor olvasol, ha vigasztalásra van szükséged
Stephen Chbosky: The Perks of Being a Wallflower
Imádom, hogy olyan, mintha Charlie nekem írna, és annyira aranyos, szerethető a stílusa, hogy jólesik olvasni. Felmelegítene, mint egy bögre forró csoki. :)

Bonbon - egy sorozat, amelyben mindenki találhat valami kedvére valót
Christopher Paolini: Örökség ciklus (Eragon, Elsőszülött, Brisingr, Örökség)
A kézenfekvő válasz a Harry Potter lett volna, épp ezért gondolkodtam inkább tovább, és így jutottam el Paolinihez. Pár éve kezdtem el olvasni az Eragont, csakúgy, minden különösebb ok nélkül (ó, mennyi szabadidőm lehetett akkoriban :O), és meglepődtem, hogy mennyire megfogott az egész. Sárkányok meg minden... A negyedik részt még mindig nem olvastam, pedig mióta tervben van már, de melegen ajánlom mindenkinek ezt a sorozatot, mert tényleg hihetetlen jó könyvekről van szó, teljesen be tud szippantani a történet. A Harry Potter óta pedig először éreztem ezt egy sorozatnál.

Most sem tagelek senkit, akinek tetszik, csinálja csak meg. Most pedig megyek, és eszek egy kis csokit... 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról