Októberi Book Haul... avagy what does the fox read?

Most az olvasók fele utál a fox miatt, a másik fele meg valószínűleg mosolyog egyet rajta... :) Szeretném bemutatni nektek Edward Cullen Lipót Patrick Swayzet (khm, a nevet nem én adtam neki), aki a 21. szülinapom óta a lakótársam, és sokszor csatlakozik hozzám olvasás közben. Ma az ő segítségével szeretném megmutatni, milyen könyveket szereztem be az elmúlt hónapban.


Ööö a képek minőségéért, a helyszínért (ágy), meg úgy minden ilyesmiért előre is bocsi, csöppet félhomály volt, vakuval viszont még pocsékabb képek születtek. :D Na de térjünk a lényegre. A megszerzett könyveket két csoportra osztottam aszerint, hogy honnan vettem őket. Az első csoportba a könyvesboltból vett szépségeim tartoznak, egész pontosan az Ulpius-háztól szereztem szinte mindet.


Ez az egész könyvvásárlósdi (ami azóta megszállottsággá nőtte ki magát) azzal kezdődött, hogy egy szép, őszi napon megláttam az Ulpius kirakatában a Battle Royale-t 1500 forintért. Onnantól kezdve szinte nem volt olyan nap, hogy ne gondoltam volna rá, és kétségbeesetten vártam, hogy a fizumat végre megkapjam, és megkaparinthassam ezt a csodát. A szülinapomon végre megjött a pénz, én pedig suli után rögtön el is mentem megvenni. A boltban aztán szembesültem az akciókkal: csomó könyv 300 forintért... Szét is néztem, hogy mit lehetne innen még zsákmányolni, és a sok esélyes közül végül úgy döntöttem, hogy a Pretty Little Liars lesz a szerencsés, aki ma még hazajöhet velem. Nem akartam túlzásba vinni a költekezést, ezt a könyvet meg 300 forintnál drágábban úgyse venném meg soha. Fizetéskor aztán még egy meglepetés ért: a csaj kirakott elém két másik könyvet, hogy válasszak. Meglepetésemben bután rákérdeztem, hogy "De... Ez most így... Ingyen?", és miután igen volt a válasz, a fülszövegek gyors átfutása után ráböktem a Bomlásra. Aztán gyorsan le is léptem onnan, még mielőtt eluralkodna rajtam a mohóság. :)

Ahogy kiléptem a boltból, eszembe jutott, hogy a villamosról leszállva a Szabó Lőrinc könyvesbolt kirakatában láttam pár szép nagy akciót (ez azért elég csalóka, ott mindig szép nagy akciók vannak), és el is indultam oda. Ott először az Egy boltkóros naplója mellett ácsorogtam perceken át, mert az első meg a második részt is csak 550 forintért vesztegették, ráadásul egyik barátnőm imádja is ezeket a könyveket, olyan szörnyű nem lehet... Aztán valahogy mégis továbbmentem, és ekkor jutottam el a Számokig. Erről a könyvről tudni kell, hogy az egyik angliai kirándulásunk idegenvezetője a könyv fordítója volt, meg angolul olvasós versenyekre is jártam hozzá, és épp akkoriban jelent meg itthon a könyv, amikor Angliában voltunk. Hazafelé a buszon közölte, hogy ő most tök olcsón, egy ezresért tud adni a könyvből annak, aki kér, mert van nála pár példány. Rögtön el is kapkodták az emberek, én is erősen gondolkoztam rajta, hogy veszek egyet, dehát a kirándulás végén én már olyan csóró voltam, hogy nagyon. :D De nem is baj, most szereztem magamnak egy kemény fedeles változatot, és ez szintén csak egy ezres volt, szóval végre felszabadult a lelkem, és nem kell továbbra is bánnom, hogy anno kihagytam a lehetőséget.

Na, ennyit a könyvesboltos szerelmeimről, most jöhet a második csoport: amiket az antikváriumból szereztem.


Nézzétek azt a lelkes tekintetet Lipót arcán! Naaagyon nagyon régóta szerettem volna bemenni abba az antikváriumba, ahonnan ezeket zsákmányoltam, és most végre el is jutottam oda. Azóta nincs olyan hét, hogy ne akarnék visszamenni (és már csak egy hajszál választ el attól, hogy megtegyem). Annyi gyönyörűséget láttam ott, hogy az hihetetlen. Az a hely egy kincsesbánya, és az eladó néni is nagyon kedves. :) Első látogatásom alkalmával egy óra barangolás után négy könyvvel lettem gazdagabb (összesen kb. 2000 forintért). Az egyik az Elfújta a szél, ami klasszikus, és hatalmas, tehát képtelenség volt otthagyni. Nagyon jól mutat a polcomon (illetve az asztalomon, mert a polcomon még nem sikerült neki helyet felszabadítanom). Aztán találtam egy olyan King-könyvet, amit még nem olvastam, és nincs is meg, ez a Dolores. Mivel gyűjtöm a könyveit, ez egész egyszerűen kihagyhatatlan volt. Aztán belebotlottam egy Eleven testekbe, aminél nagyon sokat hezitáltam, mert 880 volt, de gondoltam olcsóbban úgyse nagyon kapnám meg sehol, hát akkor miért is ne, a film amúgy sem volt olyan rossz... Aztán végülis YOLO, velem jött. A Jekyll és Hyde-ot meg naná, hogy nem hagytam ott, kb. 200 forint volt! Életem egyik legnagyobb hibája lett volna. Így hát boldogan, megszállott vigyorral az arcomon távoztam innen is.


A végére még egy kép Lipótkáról, ahogyan büszkén pózol a zsákmányunkkal. Ezek közül a Pretty Little Liarst már el is olvastam, az Eleven testek meg éppen folyamatban van, de annyi kötelezőm van most, hogy nem nagyon jut idő rá. Érdekes egyébként, hogy a gépemen nézegetve ezek a képek sokkal sötétebbek, mint így feltöltve, nem értem a változás okát... Na mindegy. :D Ennyi lett volna tehát ez a Book Haul poszt, mindjárt itt a december, akkor meg már jöhet a novemberi adagról egy írás (lesz miről!). :D Most viszont Lipóttal elvonulunk, még sok a dolgunk, de köszönjük a figyelmet! :3

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról