The Sick Book Tag

Ma egy újabb book taget hoztunk a Kis Könyves Bloggerekkel, méghozzá egy elég aktuálisat az influenzajárvány közepette: a The Sick Book Taget. A bejegyzés végén a többi bloggerhez is találtok linket, és ha tetszett a tag, nyugodtan csináljátok meg ti is.

1. Diabétesz – egy könyv, ami túl szirupos volt
Igyekszem kerülni az ilyeneket, de azért egy-egy néha mégis becsúszik, és ilyen volt talán a Füst és csont leánya. Nem hittem, hogy ennyire nagy szerepet fog kapni benne a szerelem, és nekem ez túl tömény volt, fujj.

2. Bárányhimlő – egy könyv, amit egyszer elolvastál, de soha többé nem veszed a kezedbe
Biztos van ilyen több is, de mondjuk válasszunk egy népszerűt: Majd újra lesz nyár... Csúnya, csúnya háború, szörnyűségek, stb.; nem mondom, hogy rossz volt ez a könyv, de nekem lapos volt, és az égvilágon semmilyen érzelmet nem mozgatott meg bennem. Egyszer átrágtam magam rajta, de második alkalom valószínűleg soha nem lesz.

3. Influenza – egy könyv, ami fertőző akár egy vírus
A szürke. Mindenki beleolvas, akár szereti, akár nem.

4. PMS – egy könyv, amit rendszeres időközönként (havonta vagy évente) elolvasol
Ilyesmire nem nagyon van időm, de nagyon szeretném újraolvasni a Harry Pottert és A Gyűrűk Urát, na meg a The Bell Jart.

5. Álmatlanság – egy könyv, ami ébren tartott egész éjjel
Hmm... A legutóbbi ilyen talán a Csontszüret volt: egy délután kezdtem neki, és hajnalra be is fejeztem; képtelenség lerakni azt a könyvet.

6. Amnézia – egy felejthető könyv, ami nem hagyott nyomot benned
Ilyen nagyon sok van, nehéz egyet kiemelni közülük. Nem emlékszem például, hogy a Narnia vagy az Éhezők Viadala kötetek miről szólnak, de ugyanígy voltam sokáig A ragyogással, el kellett olvasnom újra, hogy képben legyek.

7. Asztma – egy könyv, amitől elállt a lélegzeted
Legutóbb a Partials-tól állt el a lélegzetem, mert igazán meglepett az író a sok-sok fordulattal, amelyekből egy nagyon izgalmas, lélegzetelállító történet bontakozott ki.

8. Alultápláltság – egy könyv, ami nem mozgatta meg a fantáziád
Az Éhezők Viadala könyvek? Nem tudom, rég volt már. Vagy akár az említett Majd újra lesz nyár... és a Füst és csont leánya, a Heart of Darkness, a Divergent sorozat.

9. Tengeri betegség – egy könyv, ami időn és téren át elragadott
Villámtolvaaj! Csak hogy ne valami abszolút mainstreamet említsek. Meg a Jane Eyre is ilyen volt, még ha nem is igazán az én stílusom az a műfaj,

Megjegyzések

  1. Ó, a Szürkével és az Éhezők Viadalával annyira egyetértek! Valami hihetetlen mennyire fertőző az előbbi, pedig... Az Éhezők Viadala meg csak filmben jó, könyvben nekem sem tetszett. Nem igazán értem, miért kapták fel őket ennyire. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán az embereknek ezek újszerűek... Holott eddig is léteztek már azok a romantikus-történetes-füzetek (nagyanyámnak van egy rakás, 12-3 évesen még olvastam is belőlük néhányat), amik ugyanolyanok mint a Szürke, csak rövidebbek, az Éhezők viadala előtt meg ott volt már a Battle Royale, hogy csak az egyik legnépszerűbbet említsem. :D

      Törlés
  2. Nagyon furcsa, hogy te pont oda sorolod az Éhezők viadalát, amik felejthetőek voltak, illetve nem mozgatta meg a fantáziád. :) Bár én személy szerint nem olvastam - és még csak a filmet sem láttam, mert úgy voltam vele, hogy az elmondottak alapján elég tucat sztori, ami manapság ráadásul nagyon menő, szóval ha egyet elolvasok/megnézek már ismerem mindet. Viszont a többséget akkor is lenyűgözte és mindenki ezt nyomta... Szóval te vagy az első, akitől nem ezt hallom olvasás után. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról