Mindenek

Ahogy azt láthatjátok, kicsit mindennel el vagyok maradva: jövök még vagy 20+ véleménnyel jobbnál jobb könyvekről, a Könyvtár Projektről is rég adtam már hírt, és persze ott a Könyvmoly Párbaj is, amiből tegnap döbbentem rá, hogy már kevesebb mint egy hónap van hátra, és én finoman szólva is a listám felénél járok... A következőkben felvázolok magamnak néhány tervet, magyarázkodok kicsit, és megpróbálom kellően motiválni magam. Hm.

Az olvasással, ahogy az látszik, nem sok probléma van; A kutya különös esetét pl. tegnap reggel nyitottam ki, és estére már be is fejeztem (mert olyan jó volt). Írni viszont nem nagyon volt kedvem az elmúlt hónapokban, mert sikerült beszorulnom a munka-pihenés monotonitásába, és nehéz volt bármi mást, kreatívat csinálni. Ha mégis volt bennem alkotókedv, akkor azt mangákba öltem, mert azokkal sokkal régebb óta tartoztam már. Néha úgy érzem, mintha legalább öt különböző életet próbálnék belezsúfolni egy életbe. :D

Könyvtárba nyáron is rendszeresen jártam, bár nem mindig sikerült elolvasnom mindent időben. A tövisek királya például vagy 2-3 hónapig biztos, hogy nálam volt, de így is csak a feléig jutottam el összesen; valamiért nem bírtam még végigolvasni, pedig érdekel, mi lesz a vége. Legutóbb A burok volt nálam (pipa), meg egy másik könyv, amit szintén nem tudtam elolvasni, most meg A kutya különös esetét és egy Lovecraft legjobbjai kötetet őrzök az ágyamban, a Chtulhu hívását már el is olvastam (végre). Összességében tehát mondhatni félsiker ez a projekt, és rég olvastam már amúgy ennyi mindent magyarul.


(Ez egy nagyon jó kifogás volt, hogy belecsempésszem Sammyt a blogba.)
Ami a Párbajt illeti... Hát, nem tudom, sikerül fog-e. Végülis már nincs olyan sok könyv hátra, és most úgysincs munkám (meg még suli sem), úgyhogy a mai napra is csak olvasást terveztem, de még így is necces kicsit. Mindenesetre küzdeni fogok az utolsó percig. :D Ma a Looking for Alaskát kezdem el, meg ha unalmas, akkor mellette talán a The Darkest Minds-ot, és felváltva olvasva legalább kettővel is haladok majd egyszerre (nem is rossz ötlet). Egyelőre ragaszkodok az A listámhoz, de ha a végéhez közeledve már nagyon nem lesz idő, akkor valamit lehet lecserélek egy rövidebb B listás könyvre. Meg persze ideje lenne véleményeznem az eddig elolvasott sok-sok könyvet, úgyhogy oldalt láthatjátok a hosszú listán, hogy mire számíthattok! =)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról