Összesített Book Haul Lipóttal (november-január)

Rég volt már Book Haulos bejegyzés, de ez nem azt jelenti, hogy nincsenek új szerzeményeim... Sőt. Igazán kitettem magamért, ahogy majd lentebb láthatjátok. Ismét velünk tart Lipót, akivel egyre inkább úgy érzem, lelkitársak vagyunk. Csak nézzétek azt a lelkesedést, ami olvasás közben látható rajta! Na, lássuk csak, mikre tettem szert november óta. :)

Előre is bocs a képek minőségéért (gondolok itt főleg a színekre), nem volt kedvem és energiám szerkesztgetni, még mindig a vizsga- és endterm időszakot pihenem kifele. Aszerint csoportosítottam a könyveket, hogy honnan szereztem be őket: könyvesboltból, antikváriumból vagy valami más helyről kerültek hozzám. Először viszont itt egy kép az összesről, csak hogy lehessen látni, milyen szép kis kupac gyűlt össze... :D

Khm, az asztalom nem koszos amúgy, csak megkopott a fekete színe. :( :)
Lipót amúgy ülve olyan 25 centi körül van; hozzá képest hatalmas könyvoszlopról van szó. És Edward Elric is becsatlakozott a posztba... :) Azt leszögezem már az elején, hogy emlékeim szerint ezek közül egyetlen könyvet, a Büszkeség és balítéletet vettem teljes áron (kb. 2000 forint volt), a legdrágábban pedig talán a Királyok csatájához jutottam hozzá, az kb. 2500 forintba került. És szeretek pici virágokat hajtogatni.


Az első kupac akkor legyen mondjuk az antikváriumi könyvek csoportja. Komolyan mondom, imádom azokat az embereket, akik a jó könyveket is beviszik és eladják. Köszönöm! :D A Füst és csont leányáról először egy youtube-os, könyvekkel foglalkozó külföldi leányzó egyik videójában hallottam, neki nagyon tetszett, azt mondta, szinte olyan jó mint a Harry Potter. Másnap megláttam a könyvet az antikváriumban, és úgy éreztem, ez a sors keze, velem kell jönnie. Ráadásul csodaszép a borítója, és teljesen tökéletes állapotban is van; főnyeremény. Azóta meg már el is olvastam... majd beszámolok róla. Állítsátok meg Terézanyut! Ezt azért vettem meg, mert egyik, igen jó ízlésű barátnőm imádta; hát egye fene, jó lesz az. A 22-es csapdája már hetek óta szemezett velem a polcon, végül kb. 600 forintért nem bírtam otthagyni, kíváncsi vagyok rá. Elveszett lelkek városa... Jelenleg a negyedik kötetnél tartok, de ez az első, ami papírformátumban megvan, legalább ha ezzel végzek (nagysokára...), azt már tudom "rendesen" olvasni. Rettentő praktikus dolog gépen olvasni, de na, azért ennek mégiscsak megvan a maga varázsa. Na, a New Moont csak azért vettem meg, mert... Mert 500 forint volt, és mert támadt egy olyan eszeveszett ötletem, hogy minden könyvet meg fogok venni, amit már olvastam, meg mostanában egyébként is kezdek a sorozatok megszállottja lenni. Kicsit megviselt állapotban van, nem tudom, mit művelhetett vele a gazdája, de így csak izgalmasabb. :D A következő Stevensontól az Öngyilkosok klubja, ami három kisregényt tartalmaz. Abszolút a címe fogott meg, na meg az a 300 forint se volt éppenséggel sok érte, és szerintem igen jó üzlet volt így az első kisregény elolvasása után. :) Rushdie The Satanic Verses könyve se volt drága, miért is ne. A lepkegyűjtő is olyan, mint A 22-es csapdája, szemezett velem keményen, hát sikerült neki. A boszorkánylánynak örültem (aki nem tudná: Carrie), mert régi kiadás, a régi címmel, hát egyemmeg, tök jó. A Bovarynét rejtély, hogy miért vettem meg, főleg, hogy itthon szembesültem a ténnyel, hogy ez nekünk meg is van... Eheheheh, na mindegy. A Pszichót meg hogy tudtam volna otthagyni?! Hah...


Most jöjjenek akkor azok a szépségek, amiket könyvesboltból zsákmányoltam. Az arany jegyzetfüzet 6000-ről 1500-ra volt leértékelve, kihagyhatatlan ajánlatnak tűnt (aztán egy hét múlva meghalt Doris Lessing, jól beleválasztottam). A Büszkeség és balítéletet azért vettem meg, mert egyrészt még nem találkoztam itthon ezzel a könyvvel, másrészt meg volt egy Ulpiuszos kuponom, amit fel kellett használnom, mielőtt lejár, és erre esett a választásom. Aztán persze rájöttem, hogy ez egy ördögi kör, mert aztán kaptam még egy kupont, meg később még egyet... Így tanulva a "hibámból", ezeket már elajándékoztam, az illetőnek legalább konkrét tervei  is voltak, és nem csak besétált, hogy valamit vegyen. Legalább ennek a könyvnek szép a borítója, igényes. A szirének éneke és az 1222 is azért jött velem, mert 300 forintba kerültek, majd kíváncsi leszek rájuk. A Majd újra lesz nyár... több szinten is megfogott: disztópia, Tóth Tamás Boldizsár fordította, meg a (másik) borítója elég tetszetős. Ráadásul most le is volt akciózva az Alexandrában, A hobbitot is így rendeltem meg, és még kellett utóbbihoz rendelnem valamit, hogy felhasználhassam a kis utalványomat, így került ő is hozzám. Nem volt olyan rossz. Az Egymillió először... szintén 300 volt, és elég pozitív csalódás; bizonyos részleteket leszámítva egészen tetszik ez a könyv, leköt. A préda és A vad... Na, ezek azért kerültek a polcomra, mert egy egész hosszú kis sorozat, szép sötét borítóval... és tök jól mutatnának a polcomon. Igen, igen, shame on me... Majd a többi kötetet is beszerzem, úgy vettem észre, gyakran akciózzák őket. Az Árpa Attila könyvről egyszer valahol azt olvastam, hogy meglepően jól meg van írva... Majd ez is kiderül.


Az utolsó adag pedig az "egyéb" kategória. A Blaze, a The Bell Jar és a Királyok csatája mind az Alexandra sérült könyves részlegéből jött velem. Engem személy szerint nem izgat, ha egy könyv itt-ott el van szakadva vagy a gerince meg van törve, nem kiállítási tárgynak szánom, hanem olvasni akarom. Ezek elég szép zsákmányok ám... :3 A Robert Ludlum könyv az egyetemről, a tanszéki könyvtár mellől jött velem, ahova időnként kipakolnak pár könyvet, amit ingyen el lehet vinni. Hát, ez vastag volt, és ingyen is, szóval miért ne. Az az Anne Rice könyv pedig az Interview with the Vampire, amire régóta fenem már a fogam. Egy turkálóban futottam össze vele, mindössze 190 forintért lett az útitársam. Azt hiszem, ez minimum a hónap vására volt. :D

Ezzel végre behoztam a lemaradásom ilyen téren, szép kis poszt összejött belőle. Legközelebb már arról hallhattok, hogy mi volt a véleményem egyes kötetekről, amiket azóta elolvastam, és hogy megérte-e megvenni őket (nyilvánvalóan :D). Szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról