Visszatűntem

Eltelt két-három hónap, és semmit sem lehetett hallani rólam, még molyról is eltűntem. Ennek sok-sok oka van, aki kíváncsi, az alábbiakban elolvashatja, de nemsokára könyvekkel is visszatérek. :)

Ő itt Bence.

Ha jól láttam, áprilisban posztoltam utoljára. Egyetemista vagyok, vajon mi következhetett ezután: hát persze, félévzárás, vizsgaidőszak. Nem arról van szó, hogy agyontanultam magam (mert én arra képtelen vagyok, esküszöm), csak bennem volt a bűntudat, hogy tanulnom kellene, és ez általában elég ahhoz, hogy minden kreatív energiám blokkolja. Na meg nálunk anglisztikán sok-sok esszét kell írni, szóval ami ebből az energiából megmaradt, azt mindet erre fordítottam (imádok amúgy esszét írni :3). Közben azért legalább a könyvkritikás posztokhoz is gyűjtöttem az anyagot, hiszen a vizsgákra elég sok könyvet el kellett olvasni (pl. amiket még a tavaszi olvasólistás posztban felsoroltam), így a közeljövőben azokról is olvashatjátok majd a véleményem (legalábbis remélem).
Magánéleti fronton is változások álltak be, méghozzá pozitív irányba, és azért ez is jócskán elvesz a szabadidőmből - ami persze egyáltalán nem baj. Mindeközben el is költöztem, és még ha csak a mindennapos főzés-mosogatás párost is nézzük, az is épp elég időigényes tud lenni, na meg mellette a városi lét előnye, hogy a szociális életem nagyon megugrott, és mindig van hová menni. És ami a legtöbb időmet és energiámat elveszi, az a munka, főleg, hogy két helyen is dolgozom. Bár nem valami megerőltető egyik sem, mégis ott kell ülnöm órákat, úgyhogy...
Ezek tehát azok a tényezők nagyjából, amelyek miatt se blogolni nem tudok, se igazán azt olvasni, amit csak úgy kedvtelésből szeretnék (bár ez most már egyre kevésbé érvényes), hogy a mangafordítást ne is említsük (jaj, az valami gyalázatos). A jó hír viszont az, hogy kezdek most már ebbe az egészbe belerázódni, mostanában a kedvem is jó, és ilyenkor sikerül kihasználnom azokat a kreatív energiákat (főleg egy kávé után), tehát már készülök az új bejegyzésekkel, új ötletekkel. Szeretnék például írni a Less Than Zeróról, a The Buddha of Suburbiáról, a Wuthering Heights-ról (ha jól emlékszem, arról még nem írtam), a The Sound and the Furyről mindenképpen, a The House on Mango Streetről, mert különleges könyv, és A hűségessel is szenvedek már hónapok óta, már csak 50-100 oldal van hátra, túl akarok már lenni azon is... A book tageket is mindenképpen folytatni akarom, mert nagyon szeretem őket, és közben új ötletek után is akarok nézni.

Kellemes nyarat mindenkinek, jó pihenést, fesztiválozást, munkát, olvasást, étvágyat... stb.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Liebster Award

Az Olympus istenei book tag

Varázslatos Harry Potter kérdések Ryan Könyvespolcáról